onsdag 18. april 2012

Fritt fall - Nick Hornby


Boka "Fritt fall" har eg ofte lånt ut på gymnaset - både på engelsk og norsk!
Mange har meldt tilbake at den var festleg, annleis, original, rar etc
Eg vart nyfiken! =0)
Tidlegare har eg lese eit par av bøkene til Hornby, og eg veit at han kan vera morsom :
Eg tok boka med meg heim og las!

Det skal vera sikkert og visst at den er annleis! Og original!
Det handlar om JJ, Maureen, Martin og Jess. Settingen er svært speisell: det er nyttårsafta og dei fire (som ikkje veit om kvarandre) møtes på toppen av ein høg bygning. Alle fire er der fordi dei har planlagt å ta sjølvmord. Og så kjem dei i snakk!

Så langt i boka var det veldig JIPPI! Etterkvart som eg vart kjend med personane, vart eg nesten litt forelska i boka og ideen! Aldri har eg lese noko liknande. Dei fire karakterane er så innihampen fortvila, og likevel kunne eg sitje og kosa meg med å lesa om dei...dette må då vera kunst!?
Hovudpersonane dannar ei form for sjølvhjelpsgruppe...plutseleg har dei eit nettverk, nokon som dei kan melda frå til... Men det heile er svært sært. Og litt etter litt vert eg klar over kor skakk-køyrde dei alle er på kvarsin måte. Og kor egoistiske og usaklege dei er! Hjelpe meg, kor irritert eg var til tider! Dei er jo dumme!?
Men eg måtte lesa vidare og vidare! Eg vil jo vita korleis det går! Finn dei ut av liva sine, eller gjer dei ende på det?
Denne boka er ikkje noko mindre enn ein liten genistrek! Lettlest, fengande, artig, tragisk, festlig og teit! Eg vart verfall egnasjert!

PRØV SJØLV!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar