tirsdag 18. desember 2012

Hunger av Harals Rosenløw Eeg

Hunger? Ja, det skal eg lova deg! FOR EI BOK!

Kva er det som er typisk i ein ungdomsroman? Umogeleg kjærleik. Sjukdom. Sosiale problem. Vanskelege, store valg. og døden. Ganske ofte er døden med.
Jepp, denne boka har alt det. Men der sluttar boka å vera typisk.  Der byrjar den i staden å vera fantastisk!
Marius er rundt 15 år og har nett flytta heim att etter å ha budd borte nokre månader (kanskje eit halvt år). Foreldra har skilt seg, men Marius føler ikkje at faren er spesielt glad for at Marius er tilbake. Sven, Marius sin bror har vore dødssjuk, men er no blitt frisk.  Og Karla. Marius er forelska i Karla. Han har laga eit risp i armen sin for kvar dag han har vore vekke frå henne.
Men er dei saman? Eller er ho saman med Sven? Og kva er det med Kai, den nyinnflytta naboguten?
Og den mystiske bubilen? knoklane? Kai sin forkrøpla arm?
Her er så mange spørsmål! Eg sat ganske ofta og var forvirra medan eg las (litt sånn "HÆ?"), men det gjorde ingenting for boka har ein sånn enorm driv. Eg kunne ikkje legga ho frå meg! Herlighet kor spennande.
Harald Rosenløw Eeg er ganske sikkert ein av dei aller beste forfattarane me har her i landet! Han skriv så intenst og smidig og kult og og og (det gjer visst ikkje eg nett no. ops). Stemninga i boka går rett under huden på meg. Eg trur at dette er det som heiter ein psykologisk thriller.
Men de? LES DEN DÅ!
Det er faktisk ikkje noko å venta med

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar