mandag 11. mars 2013

Fallen engel av Becca Fitzpatrick

Er englar gode eller vonde? Kva er dei ute etter?


USA. Ung, vakker jente. Ung, sexy gut.  Dei må mot sin vilje sitje i lag og samarbeide i biologi.
Har me ikkje høyrt og lest dette før?
Jau!
Men det gjer ingenting om rammene i forteljinga er KLISS LIKE på andre populære ungdomsbøker (eg kan jo nevne "Perfekt kjemi" og "Twilight"), for resten av boka er noko for segsjølv!
Likte eg den? JA

Nora bur i Portland i USA. Ho er ei vanlig, søt jente. Flink på skulen, god i humøret. Besteveninna, som ho brukar all si ledige tid ilag med, heiter Vee. Ho er livlig og humoristisk, ikkje opptatt av skulen, men heller gutar! Dei er eit typisk veninnepar. Så dukkar Patch opp. Han er mystisk og vakker, men både Vee og Nora er einige om at han er skummel og no good.
Biologilæraren plasserar sjølvsagt Nora og Patch ved sida av kvarandre. Frå første stund er det spenningar og dragningar mellom dei.....Love is in the air??
Kva er det med Patch? Er han farlig? Er han god? Nora veit ikkje. Ho veit berre at ho er tiltrekt, nyfiken og litt skremt. Vee er tydeleg på at ho ikkje likar han. Ho likar derimot eitpar nye gutar som dukkar opp på skulen!
Det vert etterkvart tydeleg for alle at nokon er ute etter å drepe Nora.
Fantasy er ikkje den sjangeren eg likar best, men denne boka er kjekk! Og svært lettlest! Oversetjinga har eg ingeting å sei på. Eg syns rett og slett at "Fallen engel" held mål!
ROMANTISK! PIRRANDE! SPENNING I MASSEVIS!
Eg trur at mange, mange jenter (og ein heil del gutar) vil like denne.
Les folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar