onsdag 24. april 2013

ELENA : Gerd-Ragna Bloch Thorsen

I dag fann eg ei fin bok i hyllene her på biblioteket. Den er lita og gammal, og eg tenkte. "Den kan eg kassere!". Men så begynte eg å lesa....

Elena er 11 år og me møter ho midt i ei stor krise. Mora er sjuk. Ho ligg heilt apatisk til sengs og bryr seg om ingenting. Faren jobbar og jobbar. Man er banksjef og må på møter heile tida. Elena er heilt åleine. I bygda og på skulen vert det kviskra om at mora til Elena er gal. Der er hjarteskjerande. Elena har det forferdelig. Og ho har ingen å gå til. Ingen å få hjelp av. Mor og far er "borte", men ingen skal få sjå Elena som ein svak person. Sakte men sikkert surrar Elena seg inn i eit nett av løgner og rot og tilslutt er ho redd for at ho og er blitt galen, nett som mora....

Denne boka er viktig! Denne kan eg ikkje hiva! Denne må de lesa!
LES LES

5 kommentarer:

  1. Vi har en utstilling om "Sterke bøker" for tiden Jeg skal leste frem denne og plassere den i utstillingen. Takk for tips!

    SvarSlett
  2. Ja, den passar godt i ei sånn utstilling! =0)

    SvarSlett
  3. Den boka er magisk! Det var nesten som om den handlet om meg, tjue år seinere! Så den boka må fremdeles ikke kastes😁

    SvarSlett
  4. Den boka er magisk! Det var nesten som om den handlet om meg, tjue år seinere! Så den boka må fremdeles ikke kastes😁

    SvarSlett
  5. Den boka er magisk! Det var nesten som om den handlet om meg, tjue år seinere! Så den boka må fremdeles ikke kastes😁

    SvarSlett