mandag 16. september 2013

Ikke akkurat noen gresk gud : Katarina Kieri

Eg fann ei bok på stativet "nye bøker for ungdom".
Ikke akkurat noen gresk gud såg kjekk ut, difor tok eg den med meg heim. Eg begynte å lese med ein gong. I tillegg vart eg oppslukt med ein gong! For ei fin bok. =0)
Men den var då litt gamaldags?
Det viste seg kjapt at boka må ha vore feilplassert. Den kom ut på norsk i 2003! Ikkje noko ny bok, akkurat...! Men det gjorde ingenting! Boka vart faktsik gitt ut i sverige i 2002, men oversett til norsk og utgitt her i 03. (Heldigvis kom den hit og!)
Laura er heltinna vår. Ho går siste året på ungdomskulen. Det er desember. Laura og Lena er bestevener. Men...
Laura oppdagar den nye læraren. Han er sikkert over 30 år (og ikkje akkurat ein gresk gud), og ho kan ikkje la vera å bli facinert av han. Men på grunn av han kjem Lena og Laura på kant med kvarandre. Ja, på grunn av han, men også på grunn av noko anna. Noko større. Noko som Lena ikkje klarar å fortelja med ein gong...
Denne boka handlar om vennskap og om å "finna sin plass" - oppdaga segsjølv. Den handlar også om at i dei fleste familiar fins det ting som me held skjult for andre. På godt og vondt!
Dette er ei fin ungdomsbok! Les, min venn! LES

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar