tirsdag 12. november 2013

Vi ses i morgen : Tore Renberg

Eg har høyrt ei lydbok!
"Vi ses i morgen" er ei bok om pengar og kjærleik. Handlinga er lagt til verdas rikaste by (Stavanger), og herr forfattar, Tore Remberg er den som les.
Det er enormt bra! For ei bok (eller lydbok)!
Eg må berre sei det med ein gong: LES MIN VENN! (ja, eller høyr!)

Pål Fagerland er aleinepappa. Han har to tenåringsdøtre. Han har spelt på internett og no har han opparbeidd seg ei milliongjeld. Han har ikkje pengar til å setja mat på bordet lenger. Kva skal han gjera?
Han hugsar ein gjeng som han møtte på 80-talet, den kriminelle Hillevåg-gjengen. Kanskje dei kan hjelpa?

Leiar for Hillevåg-gjengen er Jan Inge. Han lar alt rundt seg forfalla - huset dei bur i er ei rønne. Kroppen han har, blir større og større.Han er inspirert av David Toska og av horrorfilmar.  Han sit i ein rullestol når han er innendørs - fordi det er komfortabelt. Resten av gjengen er Rudi og Cecilie. Rudi, ein lang stake av ein skurk full av ubehandla ADHD. Og Cecilie, som aldri har hatt ein ordentlig jobb, som har gjort det ho kunne best (å pula) sidan ho var 11-12 år...Og Tong, koreanaren som har sont ein dom og er venta heim i desse dagar. Tong er farlig.

Me møter også Sandra. Snille, kristne Sandra som går på ungdomskulen. Ho har møtt Daniel William Moi, barnevernsguten, og ho går nesten til grunne i sin kjærleik til han. Men det er jo fleire jenter som vil gjera alt for å få kloa i Daniel William Moi...

Å herlighet, for ein roman!
Eg syns det er vanskeleg å formidla kvifor den er så god. Den berre er det! Gysla god! Personane i boka har berre vakse fram for meg og eg tenker på dei kvar dag - sjølv om eg var ferdig å  høyra boka på laurdag!
For ei forteljarglede! 600 sider? Lett!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar