mandag 3. oktober 2011

Ragna gjør ting hun ikke kan...

Eg er ganske flink til å lesa. Eg les mange ungdomsbøker i månaden. Men av og til (ganske ofte) bestemmer eg meg for å lesa ei bok for vaksne. Nokre få av dei gongene vel eg ei krimbok. Eg er ikkje så flink til å lesa krim. Det er som om eg ikkje klarar å fokusera skikkeleg på det eg les om. Eg må ofte lesa sider omatt fordi eg ikkje har fått med meg kva eg las...Og så går det så lang tid...Eg vert ikkje ferdig så fort som eg vil. Ei bok skal ikkje vara i meir enn tre-fire dagar, syns eg. Då vil eg byrja på ei ny 
(sjølvsagt med unntak av sånne deilige, tjukke romanar som har gruelig mange sider)


Men so fekk eg lyst til å lesa krim, då. Eg hadde sett meg ut Mannen som ikke var morder


Den er god! 
Men det går tid. Eg har lese i ei heil veke.  
Det startar med at ei mor melder 16-åringen sin sakna. Politiet tek det ikkje svært alvorlig, dei tenkjer at han er stukke til Stockholm ein tur. Men så vert han funnen, då. I eit tjern. Han er drept. Han har  mangfoldige knivstikk og hjarta hans er skore ut av kroppen...
Spennande spennande!
Dette er fyrste boka i ny serie. Svensk! Eg kjem nok til å lesa dei andre og! Dette var gudd krim! Eg vart sjokkert av at eg hadde funne feil gjerningsmann FLEIRE gonger - det er eit godt teikn!
GOD BOK

1 kommentar:

  1. Så kjekt at du utfordrar deg sjølv litt. Bra at boka var god.

    SvarSlett