mandag 19. desember 2011

Filmmanuskript


Manus til film har eg faktisk aldri lese før. Men no har eg!
Boka heiter "Babycall" og forfattaren er Pål Sletaune.

Det byrjar fint og enkelt med at ei mor og ein son flyttar inn i ei stor blokk. Dei kjem med taxi og har lite bagasje. Etterkvart forstår me at dei er på flukt frå ein valdeleg mann/pappa. Han må ikkje finna dei. Det visar seg at barnevernet er djupt involvert og at det skal vera ei ny rettsak om kven som skal ha omsorga. Mora er enormt engsteleg. Ho klarar ikkje sova, men må vakta over guten heile tida...
Ho kjem ein dag i prat med ein hyggelig mann som forstår korleis ho har det. Han jobbar på ein elektrobutikk og foreslår at ho skal kjøpa seg ein babycall, slik at ho kan få sova godt om natta.

Babycallen tek inn lydar frå andre stader i blokka. Ho høyrer skumle lydar. Trur ho høyrer drapet på eit barn....

Dette er ein psykologisk thriller. Og den er nervepirrande. Det skjer eindel uforklarlege ting og eg som lesar har ei creeepy kjensle! Eg trudde det skulle vera stress å lesa manus, men det var det ikkje. Snarare var det enkelt og raskt.
Jeg liker!


Filmen har eg ikkje sett, men her er traileren
http://www.youtube.com/watch?v=7IN_sfqJ5RY

Fekk du lyst å sjå den? Eller lesa?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar