onsdag 21. mars 2012

Odd og frostkjempene

Neil Gaiman har skrive denne! FOR EIN FORFATTAR! Dei som ikkje veit om at bøkene til denne mannen er tilgjengelege, må opplysast! LES GAIMAN, folkens! Han skriv ekte (!) eventyr!




"Odd og frostkjempene"  fekk eg i hende i fjor - eg veit ikkje kvifor det har tatt meg så lang tid å starta å lesa den! Den er fantastisk! TOMMEL OPP! (ja, eg innser at eg har brukt mange ropeteikn no, men eg meinar dei)


Odd er ein kul, liten vikinggut som smiler og smiler. Han har stukke av heimefrå, fast bestemt på aldri å vende attende til bygda. Han har ein øydelagt fot, og har problemar med å gå. Han er avhengig av ei krykke. Å gå gjennom skog og ur, byr på utfordringar, men Odd smiler og held humøret oppe.
Langt inne i skogen møter han ein rev, ei ørn og ein bjørn. Og det er no eventyret byrjar...
Reven, ørna og bjørnen er eigentleg gudar frå Åsgard. No må Odd dra til Åsgard å prøve å overvinne frostkjempane.
Odd : ein klok og diggbar helt!





Det er eit herleg eventyr! Så enkelt fortalt at det er ei glede å lesa! Me har lese den høgt i heimen og det har blitt  mykje latter! Me får vikinghisotrie, norrøn mytologi og  eventyr! All this in one little book =0)
Denne høver for alle, trur eg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar