fredag 24. mai 2013

Opp ned ... og litt til siden : Øystein Bache

Eg kom over denne i går!
Eg har rett og slett ikkje sett den før, sjølv om den ikkje er ny.
Først trudde eg det var ei ungdomsbok. Då eg byrja å lese, tenkte eg at det nok var ei barnebok. Men personane i boka går frå barn til ungdom, og eg innsåg etterkvart at boka nok passar fint til unge ungdomar!
Den er både morsom og festleg og sær!
To gutar og ei jente brukar sommarferien sin til å ta opp kampen for at Noreg skal bli ein romfartsnasjon.  12 år gamle Sunne er vår helt. Sommarferien blir ikkje slik han hadde tenkt...det blir lite is og bading og mykje dramatikk. For mykje, kanskje?
Han vert i allefall tatt for tjuveri, løgn og innbrot... Og i tillegg får me dødsfall (dei to første passasjerane i Farkosten, døyr desverre...), alkoholisme, psykisk sjukdom, husarrest og forelsking!
That sums it up.
Denne boka passar best til mellomtrinnet, trur eg! Den passar for deg som har humor! og eit liv!
Les, min venn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar