torsdag 8. august 2013

Nu, jävlar : Heidi Linde

Haha!
Eg har kosa meg med ei bok igjen.
Denne gongen var det Heidi Linde. ENDELEG har eg lese noko av Heidi Linde! Eg har jo fått høyre mange gonger at eg burde...
Ja, som sagt: Eg kosa meg.
Det var ikkje heilt fantastisk, men det var bra! Åja!
Me møter fleire personar. Den første er Therese. Ho sat heime og høyrde ein av Obama sine enormt bra talar om endring. Ho fekk eit sterkt sug etter endring sjølv! No sit ho høggravid og lurar på om det var denne endringa ho eigentleg var ute etter. Therese er morsom!
Derfor vart eg litt snurt når neste person  og neste historie vart introdusert. Men eg fekk fort sansen!
Med nydelig snert og humor blir me kjende med Kevin, Jessica og Lydia. Dei har sine såre historiar å fortelje. Eg ser for meg at dette kan bli ein bra film. Alle personane har noko med kvarandre å gjera, dei kryssar kvarandre sine liv.
Eg trur at kven som helst kan kjenna seg att i noko i denne boka!
Småbylivet. Det kan kjennast for stort og for lite på ein gong...

Og du! Gled deg til å bli kjendt med Lydia si veninne! Eg ler meg skakk!
(sjølv om det er så trist)
Les min venn! Les!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar