tirsdag 30. juli 2013

Hemmeligheter : Kate Morton

Hei

Har du lese nokon av dei kjempepopulære bøkene til Kate Morton før? Dei er veldig fine på framsida og handlar som oftast om familietragediar og kjærleik og litt engelsk historie. Tidslinjene frå notid og fortid vert tvinna saman og så vidare...lalala.
Hemmeligheter er også slik. Nett slik. Den skuffar nok ingen som diggar Kate Morton.
Men den skuffa meg. Eg las heile, men det var på nippet. Eg ville gje meg mange gonger. Eg vart ikkje engasjert i verken historien eller menneska i boka. Gørr bok!
 (HA! Idid it! Ikkje ofte at eg klarar å skrive udelt negativt om ei bok...)
Eg syns den var kjedelig og platt og lang (det kan jo vera eit stort pluss i ei kjekk bok, men i dette tilfellet var det eit MINUS) og ...SLAPP.
eg har berre ein ting å sei :  Ikkje les den, min venn. Det er bortkasta tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar