fredag 5. juli 2013

Flink pike : Gillian Flynn

Oj oj!
Eg har nett lese "Flink pike". Det er ein krim. Eller ein slags. Kanskje meir thriller, ja.
At den er spennande (fælt ord...) er HEILt sikkert! Og original! Eg må sei at eg nesten er litt skremt over forfattaren som ser ut til å ha uendeleg med groteske og fæle idear å skrive om! Det er enormt kult!

Det handlar om Amy. og om Nick. Dei har vore gift i fem år. Dei lever vanlige liv. (ganske vanlig, verfall) Dei kjenner kvarandre godt. Dei ser perfekte ut. MEN, på den 5. bryllupsdagen forsvinn Amy. sporlaust. Og alt tyder på at det har vore slosskamp i stova...
Det er jo alltid ektemannen som er skuldig i slike saker (det veit me jo frå alle krim-bøkene...)
Men Nick Dunne nektar. Han har ikkje drept henne, sjølv om ALT tyder på det.
Det er så finurlig og intrikat og ufattelig tøft. Eg skal verfall ikkje røpa noko, men eg anbefalar deg å lesa denne rare, intense og kule  boka om alle mørkesidene i eit samliv (ange fleire enn eg hadde trudd fanst)
OG so var den morsom og! Det likar eg alltid!
Les,
min venn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar