fredag 26. juli 2013

Sommerhus med svømmebasseng : Herman Koch

Eg las aldri "Middagen", den forrige boka til Herman Koch. Den vart jo skrytt opp i skyene, så eg kjenner på at eg sikkert har gått glipp av noko.
Men no har eg lese "Sommerhus med svømmebasseng".
Jojo, grei den!
Språket er bra. Og hovudpersonen er FANTASTISK! Han er lett å ikkje lika! Han har eit syn på livet som er heilt forskrudd (etter MITT syn, då!) og eg vart facinert av han! Hadde det ikkje vore for at  Marc er så sær og rar, hadde eg ikkje gidda å lesa boka...men han fengsla meg!
OK, This is it:
Marc er fastlege. Han er gift og har to døtre som er 11 og 13 år. Han driv praksisen sin godt. Men det verkar som han syns at folk er ganske avskyelege. I allefall syns han at sjukdomane og skavankane til folk er det...Han er ein uvanleg fastlege. Han gir folk det dei vil ha, heller enn det dei treng. Foreksempel så har han ein pasient på 150 kg. Det er jo eit problem for henne at ho er så tung, men Marc er hyggelig (ALLTID hyggelig!) og utvekslar oppskrifter på feit mat med henne...og tenker på om den tynne mannen hennar ligg oppå eller under når dei har sex!?
Marc har mange kunstnarar i pasientflokken sin. Det ryktes at han "har lett for å skriva ut reseptar". Ein av pasientane er den kjente skodespelaren, Ralph Meier. Marc og Ralph blir einslags omgangsvenner. Mark og familien blir invitert til å feriera ilag med Ralph sin familie i sommarhuset med symjebasseng. Og det er jo no det byrjar. Alt det rare, creepy og ekle som skjer. Les sjølv, det er ganske sprøtt!
Det som er kult med denne boka, er at ho fekk meg til å tenka gjennom ganske mange sider ved mitt liv. Kva ville eg gjort dersom eg var i hans situasjon osv
Vel verd å lesa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar