torsdag 30. august 2012

Giftige hjerter S. B. Hayes


"Giftige hjerter" kom inn på biblioteket i sommar, og eg tok den med heim på grunn av det fine, raude håret på framsida. (Ja, eg har jo nettopp bytta til raudt hår sjølv! Klart eg ville lesa denne då!)
Av og til er det kjekt å lesa bøker utan å ana kva ein går til, men eg hadde ein mistanke om at det var fantasy.
Det var det IKKJE  =0)

Historien er mystisk og medrivande.
Hovudpersonen heiter Katy. Ho er 17 år og lever eit vanleg liv. Ho strevar litt med at ho føler seg litt kjedelig og utanfor, men er i det store og heile fornøgd.
Ho er forelska i ein vakker og populær gut, og det ser ut til å vera gjensidig...
Men ein dag møter ho blikket til ei jente med intenst grøne auge. Katy kjenner at dei to har ein spesiell kontakt. Denne mystiske jenta dukkar opp overalt. Det er som om ho kan lese Katy sine tankar.
Katy tek mot til seg og tek kontakt. Den framande jenta rører leppene, men det kjem ikkje ein lyd. Alikevel høyrer Katy heilt tydelig:
"Jeg skal gjøre livet ditt til et mareritt"
Livet blir snudd opp ned for Katy.
Giftige hjerter er ein ordentlig ungdomsthriller.

Eg vil ikkje røpa så mykje, for eg vil at du skal lesa den sjølv.
But I can say this much: slutten overraska meg! Det er det beste eg veit!

LES, MIN VENN!

2 kommentarer:

  1. Spennende! Jeg måtte sette denne på leselista med en gang, jeg må jo finne ut hva som skjer :-)
    Takk for tips!

    SvarSlett