onsdag 29. august 2012

Mariahagen av Liv Frohde



Det er  alltid morro å lesa om tre veninner! Viss du er jente og går i 5., 6. eller 7. klasse, trur eg denne boka er perfekt for deg! I "Mariahagen" møter me tre veninner som skal på sommarferie heilt åleine for første gong. Dei skal nemlig passe båthuset (og båten og katten) til ein slektning (som må på sydentur med kona si). Dette båthuset er eigentleg berre eit vanleg naust, og jentene må sova på golvet i soveposar. Dei har verken kjøleskap eller do. Det er utruleg kult! (eg veit at eg hadde digga det viss eg hadde fått ha ei slik veke då eg var i den alderen)
I nærleiken av naustet står eit hus, heilt forlatt. Det var der Maria budde. Maria, ho som forsvann i fjor. Politiet trudde at ho tok sjølvmord.
Jentene vert forundra ein kveld då dei ser at det lyser frå rommet til Maria. Huset er visst ikkje så forlatt som dei trudde. Jentene byrjar sjølvsagt å "snoke", og det dukkar opp spor etter Maria både her og der....

Boka er lettlest! Og kjekk. Den er ikkje så spennande som eg hadde håpt, og diverre vart eg skuffa over avslutninga...oppklaringa av mysteriet er for banalt, syns eg.  Eg trur ikkje heilt på ekskjærasten. Han er for vag. Og det meste går litt for glatt for detektivjentene...Men no er jo eg vaksen, og boka er skrive for barn.
Eg diggar boka! Kosa meg med den. Den var ikkje nervepirrande, men kjekk heile tida =0)

LES GODTFOLK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar