torsdag 3. januar 2013

ILD av Mats Strandberg

Eg lese og lese og lese....herreminhatt! Skal eg ALDRI bli ferdig med denne boka, då?  Eg som hadde gleda meg sånn...
For gleda meg, det hadde eg! Eg skreiv med stor entusiasme om Sirkelen (som er første bok i trilogien om ungdomane i Engelsfors!) Den var så kjekk og eg gledde meg so enormt til neste bok!
(No ville eg laga ein link til den omtalen, men HÆ?! Den er vekk! Den er like vanskelig å finna som min eigen begeistring for boka. Kva var det eg likte så godt med Sirkelen, då?)

Eg innrømmer det: eg er berre litt over halvvegs i Ild, men eg har byrja å tvila på at eg kjem til å lesa den ut...
MEN
Me er altså i Sverige. Hovudpersonane (dei utvalgte) skal byrja i 2.kl på vidaregåande. Dei ventar og ventar på åtak frå magiske, vonde, demoniske makter. Noko er ramlande gale i byen, og me blir dratt langt tilbake i tid, for å få ein liten forståelse av kva det er som skjer nett no! Dette blir for seigt for meg. Eg gidd ikkje. Den var tung i starten og klarte ikkje fanga meg (i STOR motsetning til første bok, som eg anbefalar voldsomt).
Er det berre meg, elle er denne boka mindre interessant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar