torsdag 10. mai 2012

Jeg vil være meg (Hilde Hylleskaar)



"Jeg vil være meg" er ei klok bok.
Lydia, som er hovudpersonen, begeistrar meg! Ho er ei spesiell jente som har flytta frå Trondheim for å bu i Bergen hjå besteforledra sine og gå vidaregåande skule. "Jeg vil være meg" er Lydia si ærlege dagbok desse tre åra.
Lydia har det ikkje lett. Ho har enorme humørsvingingar og ho forstår ikkje sjølv kvifor ho reagerar som ho gjer. Ho er kreativ og musikalsk, og ho tek oppgåvene på skulen svært alvorleg. Men når det buttar i mot (og det gjer det!) skulkar ho.
Sentralt i forteljinga står nokre av lærarane hennar (som ho har vore svært heldig med!) og veninna Tuva. 

Lydia forstår ikkje segsjølv, men ved å lesa dagboka hennar, syns nesten eg at eg gjer det! Det er så kjekt! Det var derfor eg vart begeistra.  Denne boka har gitt meg lyst til å vera eit betre medmenneske. (wow)


Eg håpar at mange vil lesa den. Den høver for alle som er 13 år eller meir. Har du litt interesse for folk, er denne boka relevant. Eg kunne godt tenke meg å diskutera den med nokon.
Boka er ikkje spennande (det er det jo ikkje ofte at dagbøker er), den er ikkje full av action. Heller litt monoton i handlinga, kanskje. MEN IKKJE EIT SEKUND ER DET KJEDELIG!



God bok, folkens!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar