torsdag 3. mai 2012

Maiblomst av Chris Fabry



Dette var ein søt historie.
Maiblomst er ni år. Ho bur ilag med far sin i ein bubil og dei er aldri lenge på same staden. Dei bur ofte på parkeringsplassar utanfor store varemagasin. Maiblomst er både smart og kvikk. Ho har det godt i lag med faren sin, men ho har byrja å lengte etter eit hus å hu i. Ho vil ha venner og ein sykkel.
Ein dag då Maiblomst står ved oppslagstavla i butikken, ser ho eit bilete av segsjølv. Namnet på plakaten stemmer ikkje, men Maiblomst veit at det er henne det står om på oppslaget. Ho er ei sakna jente! Bortført som lita....

Spørsmåla er mange og litt etter litt får me svara. Kven er han som seier han er far? Kvifor tok han henne som lita? Kven er mora, og har ho besteforeldre i live?

Men, ærleg tala : dette var litt for kjedeleg for meg! Gjeeeesp! Det KUNNE vore bra, men blir platt og opplagt og ....eg gadd ikkje lese siste kapittel!  (oj....!)
Eg vart ikkje engasjert i Maiblomst og far hennar. Men eg TRUR det er ei bok som kan fenge mange  godt vaksne damer. Det er som sagt ein søt (og ikkje minst snill og fin) historie. Men eg var klar for litt meir action nett i dag...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar