søndag 13. mai 2012

Min tid kommer (Nina Vogt-Østli)

For ei facinerande bok!
Når ein er på besøk hjå gode venner, skal ein vel ikkje sitja med nasa i ei bok? Nei...men eg klarte ikkje la det vera. Eg vart heilt oppslukt av fortellingen til Hans Petter i "Min tid kommer".  Det gjekk fort å lesa den (jippi, den var lettlerst!), så eg var ikkje HEILT asosial heile helga, men laurdagsettermiddag var det nok ikkje så lett å få kontakt med meg.

Det byrja litt sånn standard, kanskje. Hans Petter er eit mobbeoffer. Det fins jo eindel ungdomsbøker om mobbing ifrå før. Men så er det slik at denne boka har ein heit ny vri.

Hans Petter er ein smarting som går siste år på ungdomskulen. Han  HATAR både læraren og medelevane sine. Særleg hatar han Andreas, som er den verste mobbaren. Han er ond frå inst til ytst, og Hans Petter er ganske hjelpelaus. Og vennelaus. Kor kjekt er det å vera 15 år og bruka tilbringa dei fleste kveldane i lag med mor si?
Han brukar eindel tid på å spela på nettet og. Og det er her det skjer: ein kveld får Hans Petter kontakt med ei jente som heiter Fera. Ho seier ho kjem frå framtida. Hans Petter trur sjølvsagt ikkje på ho. Kan det vera den onde Andreas som køddar seg?



Eg vil ikkje røpa noko frå særlig frå handlinga. Det kulaste var nemlig det at eg fekk meg ein stor overraskelse når det nærma seg slutten.


LES LES LES LES LES LES LES LES LES LES LES LES


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar