søndag 7. oktober 2012

Fred i tusen biter Anneli Klepp

Denne boka har eg fått i gåve!  Så enormt heldig var eg! Og inni står det: "Til Ragna Helene. <3 hjerteklem, AKlepp"  (Jubel og trommesolo!)
Denne helga skulle me ha det ekstra kjekt, på vennetur til Karmøy med heile familien: finfin anledning til å ta med kjekk bok!

Hans tok bilde av meg då eg las den fine, rørande boka!
Ingen tvil om at eg hadde store forventningar! Anneli Klepp er ei av dei eg verkeleg beundrar fordi ho skriv så godt for barn og unge.

I "Fred i tusen biter" møter me Norah og Einar. Norah har det vondt. Ho vert mobba på skulen, ho har ingen vener. Mora er ikkje tilstades og Norah prøver å halda ut ved å stenga alle ute frå livet sitt.
Ein dag oppdagar Einar korleis Norah har det. Han ser jentegjengen mobbe henne på det grovaste, men han gjer ingenting med det.
Men Einar er ein snill gut. Han får sjølvsagt svart samvit, og tenker på Norah natt og dag.
Heime hjå Einar er det heller ikkje så greitt å bu. Storesystra er heilt umulig og foreldra forstår ingenting. Einar forstår ikkje så mykje han heller...
Einar og Norah har to paralelle historiar som plutseleg kryssar kvarandre, og to liv får ein ny retning.

Sorg, einsemd, kjærleik - alt kjem tett på i denne boka.

Eg måtte gråta. Fleire gonger. Eg vart oppslukt og eg vart rørt.
Det er søren ikkje lett å vera tenåring!
Kanskje eg har nevnt det før : eg likar "happy endings"! Veldig godt! Eg vil helst ha det.
Denne boka (som er sår og trist) har ein nydelig undertone av håp, og eg sit att med ei kjensle av at dette kjem til å gå bra!
Men eg vil gjerne vite meir! Eg håpar at Einar og Norah dukkar opp i ei ny bok eingong! Eg er ikkje klar til å sleppa dei frå meg endå.

KNALLGOD BOK!  (høver for dei fleste, men aller best for deg som er 12-15 år, kanskje)

1 kommentar:

  1. Denne hørtes så bra ut at jeg måtte bestille den med en gang! Tusen takk for flott tips!

    SvarSlett