tirsdag 30. oktober 2012

Vann til elefantene Sara Gruen

VOKSENBOK!
Eg var sjuk, og tok meg tid til å lesa ein roman for vaksne igjen. Eg hadde eigentleg ikkje tenkt å lesa den. Eg har jo høyrt av mange lånarar at den var kjekk, men eg har ikkje blitt frista.
No tok eg den likevel, og veit de kva?
LES DEN!
Den er ikkje spesielt avansert, og burde absolutt lesast av  unge menneske (dei som ikkje er vaksne endå) og! Den heilt fornøyelig! Eg koste meg, koste meg, koste meg!

Det handlar om Jacob på 23. Han er nesten ferdig utdanna veterinær (manglra berre avsluttande eksamen), då foreldra døyr. Praksisen til faren, og huset til foreldra (som Jacob trudde han skulle arve) visar seg å vera kommunen sitt eige. Jacob er heilt aleine, på bar bakke.
Tilfeldig havnar han på "Benzini-brødrenes Mest Spektakulære Sirkus i Verden".
Å, for ei bok!
Her er sirkus og romanse og intrigar og slossting og løver, dvergar og elefantar! Her er fiendar, mishandling, fantastisk humor, hat og venskap.  Alt.
Eg er betatt!
Sirkuset vert livet til Jacob i mange år. Her møter han den (eller dei?)store kjærleiken. Marlena og Rosie!
For Jacob blir sirkuset  redningen, men og eit grusomt mareritt. Les, folkens! les og nyt!
Og le!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar