mandag 1. oktober 2012

Fuck off I love you Lars Mæhle

Denne boka var bra. Really!
Det handlar om Vemund som er 16 år. Han får sin første kjærast, og har det fint. Men utan at han vil det sjølv (eller kan styra det sjølv), vert han dratt med i ein gjeng, der den skumle (og vaksne) Two-face er leiaren.
Two-face har ein 20-kroning i lomma. Alltid. På eine sida av mynten står det FUCK OFF, og på den andre sida står det I LOVE YOU

Når Two-face skal ta avgjerder, let han mynten bestemme. Han kastar mynten i lufta og ser kva veg den landar (ein stilig paralell for dei som diggar Batman). Blir det "I love you", vel han ei god løysing, men blir det "fuck off"...
Han er så ekkel, han Two-face! Og han har så enormt stor makt over gutane han samlar rundt seg. Han truar dei til å vera trufaste. Han kvir seg ikkje for å ty til vald.

Vemund fortel sin tøffe, triste og viktige historie på ein god måte. Eg la ikkje vekk boka før eg hadde lese ho ut.  Og det enda IKKJE slik som eg hadde trudd! Det er det beste.

Boka er skriven på vakkert og lettfatteleg nynorsk. Lars Mæhle debuterte som ungdomsforfattar i 2002 med boka "Keeperen til Tunisia" som seinare vart til den kjekke filmen "Keeperen til Liverpool". Eg  likte begge!
Og eg likar Fuck off I love you!

LES DEN!
(Og viss du foreksempel ikkje gidd å lesa boka sjølv, kan du jo berre høyre lydboka? Den vert lest av min kjære sambygding og venn Frank Kjosås. Han med den fine stemma, veit du!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar